Arr Marley - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Emmy Muijsers - WaarBenJij.nu Arr Marley - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Emmy Muijsers - WaarBenJij.nu

Arr Marley

Door: Emmy

Blijf op de hoogte en volg Emmy

17 Januari 2010 | Thailand, Bangkok

Ja, daar ben ik dan alweer! Ik hoor het jullie denken: (ik lees het ook in de mailtjes) "Zit ze nou wéér achter internet??" Ja! Inderdaad, ik zit wéér achter internet! En waarom? Nou dat zal ik jullie eens haarfijn uitleggen... Weet je wat het mooie is van een tropisch eiland? Dat het er tropisch is, en dan denk ik aan zon, met een cocktail in een hangmat liggen en bruin worden maar! Nou, dat kun je dus wel mooi vergeten. Het heeft hier het grootste deel van ons verblijf geregend! Nou ja, gestormd!!! Echt niet normaal meer, ook de locals vinden het een beetje vreemd. Maar ach, we komen de tijd wel door hoor. Ik heb nog een mooi verhaal voor jullie...

Ik had jullie al verteld over onze Japanse buurman toch? Nou, we zijn 3 dagen erg intensief met hem opgetrokken en zouden op een avond samen met hem gaan eten. (Volgens mij dezelfde avond dat ik jullie het vorige mailtje stuurde). Hij was een Thaise jongen tegengekomen en die had hij meegebracht. Die jongen, die zichzelf Arr Marley noemt, was echt zo high als weet ik veel wat! Hij ziet eruit als Bob Marley (heeft ook dat haar precies zo) en is ook een ontzettende fan van Bobje. Vandaar dat hij zichzelf zo noemt.
Anyway... hij was dus zo high als weet ik veel wat (drugs mogen dan illegaal zijn, iedereen hier gebruikt het!!!!Echt iedereen!!! Ik niet trouwens...) Maar goed, voor de derde keer... hij was dus zo high als weet ik veel wat omdat hij verliefd was geworden op een Canadees meisje. Ditzelfde meisje had hem deze bewuste avond verteld dat ze alleen maar vrienden wilde zijn. Hij was er kapot van! Hij was dus high.

Maar goed; er speelde een coverbandje. Erg leuk allemaal maar Arr Marley wilde per se "No woman, no cry " horen. Dus het bandje speelde "No woman, no cry".
Maar dat was niet genoeg, hij wilde meer zielige muziek, dus wat deed hij? In de pauze heeft hij zelf de gitaar gepakt, is bij de microfoon gaan staan, heeft onze Japanse vriend gevraagd om hem te vergezellen met de jambe en zo kwam het dat we uiteindelijk zaten te luisteren naar een Thaise jongen, die eruit ziet als Bob Marley en "creep" van Radiohead zong. Zo vals als de nacht, in onverstaanbaar engels maar goed, het was wel lachwekkend! (Je had de gezichten van alle andere gasten moeten zien!)
Nog grappiger was misschien wel dat er een stel chinezen rondliep die foto’s van ons maakte voor 1 of andere Chinese krant. Ik weet niet of het gepubliceerd wordt maar ze sturen ons in ieder geval de foto’s per mail toe eind deze maand. Zal ik jullie dan ook wel mailen, kunnen jullie meteen onze Japanse vriend en Arr Marley zien! Mocht het gepubliceerd worden, dan kunnen jullie de foto’s terug vinden op: www.orientaldaily.com
Ja, ik heb weer veel lol gehad maar vond het jammer dat we de dag erna afscheid moesten nemen van onze Japanse vriend en 's avonds ook nog een keer van het Canadese stel. Maar dat hoort er waarschijnlijk bij, je ontmoet leuke mensen maar je moet ze ook op een gegeven moment weer gedag zeggen...

Ik ga jullie nu ook weer gedag zeggen, ik kijk hoe langer hoe scheler namelijk! Ik weet niet wanneer ik weer kan mailen. We vertrekken maandag naar een nationaal park ten noordoosten van Bangkok, Kao Yai of zoiets. Het is een groot gebied waar allemaal wilde dieren leven zoals olifanten, tijgers, apen, etc. Lijkt ons echt erg gaaf en volgens die Canadezen was het ook erg gaaf. Dus, jullie horen het wel weer!

Heel veel liefs van Emmy!!!

- Kirsten Meinen: bedankt voor je mailtje! Is Selena al weer beter? Doe de groeten aan iedereen daar en tot mails!
- Marjorie: en? Geslaagd??? Let me know!!
- Marjan: hoe gaat het tot nu toe alleen? Ben echt trots op je!
- Papa: kun je me mailen wanneer opa precies jarig is?
- Nicole: wanneer ben jij eigenlijk jarig?
- Niels: alvast gefeliciteerd met je verjaardag overmorgen!
- Sharmila: leef je nog?
- Dees: leuk om iets van je te horen! Heb laatst geprobeerd een sms-je naar je te sturen maar tijdens het verzenden viel mijn telefoon uit!
- Bart: alles goed? Ik zag dat Rob iets over de telefoon had en dat deed me ergens aan denken... heb je het geld al naar me over gemaakt?
- Maartje: bedankt voor je reactie, heb tot dusver geen mailtjes terug gekregen van Ted dus ze zijn denk ik wel aangekomen... alles goed verder met jou?
- Iedereen: jullie zijn allemaal heel lief!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Emmy

Actief sinds 03 Sept. 2006
Verslag gelezen: 180
Totaal aantal bezoekers 47185

Voorgaande reizen:

29 November 2012 - 26 December 2012

Zuid Amerika, here i come!

02 Februari 2012 - 01 Maart 2012

Asia again!

13 Februari 2010 - 13 Maart 2010

India - deel 2

03 Mei 2003 - 04 Mei 2004

Wereldreis 2003 - 2004

Landen bezocht: