Ik ben verliefd! - Reisverslag uit Phnom-Penh, Cambodja van Emmy Muijsers - WaarBenJij.nu Ik ben verliefd! - Reisverslag uit Phnom-Penh, Cambodja van Emmy Muijsers - WaarBenJij.nu

Ik ben verliefd!

Door: Emmy

Blijf op de hoogte en volg Emmy

17 Januari 2010 | Cambodja, Phnom-Penh

Ik ben verliefd geworden op een Aziaat! Ik hoor jullie denken: "Nee, geen Aziaat!!!"
Ja toch! Heb hem voor het eerst ontmoet op 25 juli 2003, ergens in de buurt van de Thaise grens. Mijn eerste impressie was twijfelachtig; ik vond hem een beetje opdringerig en een aanslag op mijn portemonnee. Maar, dat veranderde al vrij snel. Ik merkte steeds meer dat hij eigenlijk heel interessant is. Hij heeft veel meegemaakt in het verleden en heeft het daar in veel opzichten nog erg moeilijk mee. Wat ik zo waardeer in hem, is dat hij ondanks alle nare en pijnlijke herinneringen, toch blijft lachen en overal het positieve van in blijft zien.

Ik werd altijd vrolijk in zijn bijzijn en genoot van elke minuut die ik samen met hem doorbracht. Ik zeg "werd" want jammer genoeg is er nu een einde gekomen aan ons contact... ik heb hem verlaten! Ik weet niet of ik hem ooit nog ga zien.
Maar 1 ding weet ik zeker: hij zal altijd een plaatsje in mijn gedachten blijven houden en in mijn hart!

Dag lieve Cambodja, ik zal je missen!

Emmy.
En toen waren er nog maar twee...

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Emmy

Actief sinds 03 Sept. 2006
Verslag gelezen: 91
Totaal aantal bezoekers 47209

Voorgaande reizen:

29 November 2012 - 26 December 2012

Zuid Amerika, here i come!

02 Februari 2012 - 01 Maart 2012

Asia again!

13 Februari 2010 - 13 Maart 2010

India - deel 2

03 Mei 2003 - 04 Mei 2004

Wereldreis 2003 - 2004

Landen bezocht: