Testing, testing... preparing for take-off! - Reisverslag uit 's-Gravenhage, Nederland van Emmy Muijsers - WaarBenJij.nu Testing, testing... preparing for take-off! - Reisverslag uit 's-Gravenhage, Nederland van Emmy Muijsers - WaarBenJij.nu

Testing, testing... preparing for take-off!

Door: Emmy Muijsers

Blijf op de hoogte en volg Emmy

01 Oktober 2013 | Nederland, 's-Gravenhage

Ecuador was afgelopen december 2012 het eerste land dat ik ooit bezocht in het continent Amerika. Of telt New York ook als land? ;-)
Speciaal voor bovengenoemde was ik enkele maanden daarvoor al begonnen met een cursus Spaans, waarmee ik me aardig heb weten te redden. Maar omdat ik deze taal echt onder de knie wil krijgen, ben ik ook na terugkeer door gegaan met het volgen van de cursus Spaans. Inmiddels kan ik al redelijk handen en voeten geven aan zaken die in het verleden plaats vonden. Onvoltooid tegenwoordige toekomende tijd? Pffff... no tengo problemas con eso... mwuahhaahahaaa!!
Zonder gekkigheid, het snelst leer je toch echt in de praktijk...

In Ecuador kwam ik veel reizigers tegen die in Colombia geweest waren. Wat me opviel is dat iedereen unaniem was in z'n oordeel: Colombia is fantastisch! De mensen zijn aardig, behulpzaam en gastvrij en het land schijnt ook prachtig te zijn!

Geprikkeld door deze berichten en het feit dat ik mijn Spaans wil verbeteren, bedacht ik me dat Colombia mijn volgende bestemming moest gaan worden!
Nu, bijna een jaar later, ligt mijn E-ticket klaar tussen een stapeltje andere papier-achtigen en glimmen de glazen van mijn zonnebril me vanaf de salontafel tegemoet, klaar voor gebruik. Na 10 jaar heb ik ook maar eens geïnvesteerd in een gloedje nieuwe rugzak.
Overigens een hele worsteling om dat ding in te pakken grrr...

En dit keer word ik weer ouderwets vergezeld door my one and only travbuddy... miss Helga Meijer!!

Samen gaan we Colombia verkennen en aan den lijve ondervinden of het allemaal ECHT zo fantastisch is als men beweert!
Bepakt met de nodige tips and trics van kenners hopen wij een mooi reisje in elkaar te draaien, waarvan ik middels deze weg verslag zal uitbrengen.

Hoewel in eerste instantie bedoeld als blijvende herinnering voor mezelf, is iedere geïnteresseerde meer dan welkom om op deze manier een klein beetje mee te reizen :-)

Feel free to leave a comment, altijd leuk om te krijgen!

Saludos Emmy.



  • 01 Oktober 2013 - 22:30

    Mo:

    Goede reis en veel plezier!!

  • 01 Oktober 2013 - 22:31

    Emmy Muijsers:

    Dank Mo! :-)

  • 02 Oktober 2013 - 08:26

    Meriam:

    Ik krijg nu al zin om de rest van je verhalen te lezen! Heel veel plezier!

  • 07 Oktober 2013 - 11:45

    Richard Nijssen:

    Hi Emmy, Goeie reis gewenst!, Ontzettend leuk om je verhalen straks te lezen!,:-) heel veel plezier, geniet ervan!....

Tags: Colombia

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Emmy

Actief sinds 03 Sept. 2006
Verslag gelezen: 277
Totaal aantal bezoekers 47352

Voorgaande reizen:

29 November 2012 - 26 December 2012

Zuid Amerika, here i come!

02 Februari 2012 - 01 Maart 2012

Asia again!

13 Februari 2010 - 13 Maart 2010

India - deel 2

03 Mei 2003 - 04 Mei 2004

Wereldreis 2003 - 2004

Landen bezocht: