Is mijn backpack nou gekrompen - Reisverslag uit 's-Gravenhage, Nederland van Emmy Muijsers - WaarBenJij.nu Is mijn backpack nou gekrompen - Reisverslag uit 's-Gravenhage, Nederland van Emmy Muijsers - WaarBenJij.nu

Is mijn backpack nou gekrompen

Blijf op de hoogte en volg Emmy

29 November 2012 | Nederland, 's-Gravenhage

Officieel ben ik nog niet weg, maar ik vind dat een reis al begint bij het inpakken van de tas. En daar heb ik zo ongeveer een halve middag over gedaan!

Ik had mezelf voorgenomen deze keer minder mee te nemen omdat ik het elke keer weer een heel gezeul vind terwijl ik puntje bij paaltje altijd maar een paar favo kledingstukken draag en de rest onberoerd laat.

Ik had dus een mooi lijstje samengesteld van de hoogst noodzakelijke spullen, heb deze bij elkaar gesprokkeld en toen was het alleen nog maar een kwestie van inpakken...

Een kwartier later zat mijn tas vol en lag een deel van de bagage nog steeds uitgestald op mijn bed! Aaarghhh!! Decisions, decisions...

Na een strenge selectie tussen "what to take and what not to take" is het me dan eindelijk gelukt om de tas zodanig in te pakken dat de rits daadwerkelijk dicht kan. Maar het is op het randje hoor!
En zo ga ik, net als altijd, stevig bepakt op reis...

Morgen, donderdag 29 november, vertrek ik naar Quito. Van deur tot deur doe ik er 24 uur over. Niet dat het zo lang vliegen is... ik ga graag voor de goedkoopste optie als het om vliegtickets gaat. Helaas houdt dit in dat ik 2x moet overstappen en dus 2x een paar uur moet wachten op de aansluitende vlucht.

Dat geeft me in ieder geval genoeg tijd om mijn aantekeningen van de cursus Spaans er nog eens op na te slaan want echt beheersen doe ik de taal nog niet :-(
Hablo un poquito Espanol, laten we maar zeggen...

Ik heb er zin, ben ietwat nerveus, maar het gaat vast helemaal goed komen. Voor de geïnteresseerden onder jullie, zal ik zo nu en dan een reis-update plaatsen op deze site.

Voor nu de groetjes uit Den Haag!





  • 29 November 2012 - 07:40

    Marijn:

    Heel veel plezier Emmy en een goede reis!! Ben benieuwd naar al je belevenissen, enjoy!!
    Groetjes Marijn

  • 29 November 2012 - 15:14

    Pam:

    Emmes, veel plezier. Hoop dat je een goede reis hebt! Houd ons op de hoogte van al je verhalen! xP

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Emmy

Actief sinds 03 Sept. 2006
Verslag gelezen: 177
Totaal aantal bezoekers 47031

Voorgaande reizen:

29 November 2012 - 26 December 2012

Zuid Amerika, here i come!

02 Februari 2012 - 01 Maart 2012

Asia again!

13 Februari 2010 - 13 Maart 2010

India - deel 2

03 Mei 2003 - 04 Mei 2004

Wereldreis 2003 - 2004

Landen bezocht: