Het aftellen kan weer beginnen! - Reisverslag uit , van Emmy Muijsers - WaarBenJij.nu Het aftellen kan weer beginnen! - Reisverslag uit , van Emmy Muijsers - WaarBenJij.nu

Het aftellen kan weer beginnen!

Door: emmymuijsers

Blijf op de hoogte en volg Emmy

24 Januari 2012 | ,

Hoewel ik nu al enkele jaren roep eens een keer iets anders te willen bezoeken dan Azië, staat er ook anno 2012 wederom een reis gepland naar dit werelddeel.

Excuus om toch weer oostwaarts te vliegen is het bezoek aan een vriendin die sinds augustus 2011 in Singapore woont.
En als we dan toch in de buurt zijn pikken we gelijk het groene Sumatra mee, want daar zijn we nog niet eerder geweest :-).

Hopelijk zit er nog een paar dagen chillen op een tropisch eiland van Maleisië in, maar dat zal de tijd leren.
Als backpacker weet je namelijk nooit precies van te voren waar je terecht komt!

Het aftellen kan weer beginnen!

• 27 Februari 2012 - 17:36

Marga, Sanne, Nienke:

He Emmy en Helga,

Wat een verslag weer!! Jeetje dat jullie reis alweer bijna voorbij is, nog even al jullie ervaringen met Jaq delen en daar nog even van de luxe genieten. Succes met jullie terugreis over een paar daagjes!!

veel liefs Sanne, Nienke en Marga