Moment van bezinning... - Reisverslag uit , van Emmy Muijsers - WaarBenJij.nu Moment van bezinning... - Reisverslag uit , van Emmy Muijsers - WaarBenJij.nu

Moment van bezinning...

Door: emmymuijsers

Blijf op de hoogte en volg Emmy

12 Februari 2010 | ,

Hier zit ik dan... Ik weet niet waar ik de afgelopen dagen zo druk mee ben geweest, maar ik kan haast niet geloven dat het dan nu toch echt bijna zover is... India!

Incrrrrredible Indiaaaaahh....

Terwijl Moby uit mijn boxen galmt (dé perfecte reismuziek overigens) en ik hier onderuit gezakt op mijn bank hang met een alcoholische versnapering, probeer ik een voorstelling te maken van hetgeen ik tegemoet ga.

Rust, privacy en de mogelijkheid om me af te zonderen als ik daar zin in heb... Nee, dat zit er de komende paar weken even niet in.

Ouderwets bikkelen wordt het! In gedachten ben ik al aan het bekvechten met een taxi-chauffeur over de rit-prijs, word ik aangestaard door twintig paar grote bruine ogen terwijl ik in "alle rust" de hectiek om me heen probeer op te nemen.

Toet-toeoeoeoet!! Toet-toet... Toet!!
Hoor ik daar getoeter???

Driebaans-wegen terwijl het er toch echt maar 2 zijn. Tempels,Curry,chai-chai-chaiiiii!!!

De muziek uit mijn boxen is meer up-tempo... Als een trein, het gaat maar door en door, en sneller, alles door elkaar, en sneller! Waanzin!

Ja, dat is India; waanzin waar je gek genoeg door meegenomen wordt.

Ik ga mijn laptop sluiten en berg hem op. Mijn volgende bericht bereikt jullie vanuit een ver warm oord ;-)

Liefs Emmy





  • 13 Februari 2010 - 10:30

    Piet:

    Heel veel plezier Emmy! Ik zal je berichtjes volgen.
    Piet

  • 13 Februari 2010 - 12:57

    Pam:

    Helg en Emster,

    Heel veel plezier in Incredible India! Have fun en laat je niet gek maken. Hmmm, dahl, curry, papadums...lekkuh!

    Veel liefs,
    Pam en Mark

  • 13 Februari 2010 - 13:30

    Saskia:

    Heel veel plezier in India! Maak er een mooie reis van!Ik ben benieuwd naar je eerste bericht!
    Liefs Saskia

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: ,

Emmy

Actief sinds 03 Sept. 2006
Verslag gelezen: 124
Totaal aantal bezoekers 47038

Voorgaande reizen:

29 November 2012 - 26 December 2012

Zuid Amerika, here i come!

02 Februari 2012 - 01 Maart 2012

Asia again!

13 Februari 2010 - 13 Maart 2010

India - deel 2

03 Mei 2003 - 04 Mei 2004

Wereldreis 2003 - 2004

Landen bezocht: